Aquest esdeveniment de partnering té com a objectiu promoure associacions de R+D i catalizar l'aparició de noves eines per a la prevenció, el diagnòstic i el tractament de les patologies. La jornada aborda, en un format d'innovació col·laborativa, els principals problemes de salut pública i la medicina del futur.
L'esdeveniment ofereix un marc per discutir els principals reptes en l'àmbit mèdic, els avenços tecnològics i científics i el disseny de projectes de col·laboració i innovació per millorar la gestió de malalties. Enguany, per a la seva onzena edició, es preveu que hi haurà més de 300 participants de MNC (Corporació multinacional), pimes, metges i acadèmics.
Biocat és co-organitzador d'aques acte, que està compost per dues parts:
Taules rodones temàtiques d'unes 20 persones de petites i mitjanes empreses, recerca, indústria i hospitals per compartir opinions i idees. L'objectiu és establir diàleg i donar suport a possibles col·laboracions a través d'una metodologia específica. Aquestes sessions tindran lloc durant el matí.
Bluesky meeting event. Presentacions de 10 projectes i empreses. Aquestes sessions tindran lloc durant la tarda.