Estructurar una política de comunicació eficaç és clau per guanyar visibilitat en el mercat. Quines passes ha de donar una start up que s’obre camí en el sector biotecnològic per assolir l’èxit en aquest àmbit? Com s’estableix un marc de comunicació adequat amb els mitjans de comunicació sense oblidar les especificitats regulatòries d’aquest sector? Quin paper juguen les xarxes socials i com podem recolzar-nos en les noves tecnologies per maximitzar la nostra estratègia de comunicació? Debatrem sobre aquests punts i altres qüestions vinculades a la comunicació amb experts tant d’empreses biotecnològiques com de grans multinacionals farmacèutiques
Les jornades Lessons Learned: Compartint experiències per a impulsar la competitivitat són un fòrum de coneixement i networking adreçat als professionals d’empreses de l’àmbit de les ciències de la vida. Tenen per objectiu compartir experiències i reflexions en diferents àrees estratègiques de coneixement i capacitats necessàries per reforçar la competitivitat de les empreses biotecnològiques.
16.00 Benvinguda i presentació
Jordi Fàbrega – Director de Desenvolupament de Negoci, Biocat
Melqui Calzado – Secretari General, CataloniaBio
Moderació
Claus per una comunicació efectiva de la teva empresa
Cristina Fontgivell – Assistant Director, Departament. Brand, Marketing, Communications, EY
16:20 Identitat corporativa en Medical Device. Aposta pel disseny gràfic i de producte.
Guillem Mitjà –Director d’operacions, Neuroelectrics
16:35 La comunicació vista i “patida” per un emprenedor
Joan Bertran – CEO, Cebiotex
16:50 Relació amb Mitjans de comunicació
Enric Rello – CFO, COO, Oryzon
17:05 Comunicació des d’una multinacional
Alex Pérez– Director Comunicació, Sanofi
17:20 Com comunicar salut en temps digitals
Mònica Moro – Responsable de comunicació, ebusiness i RSC, Menarini
17:35 Debat i torn de preguntes
18:30 Conclusions i cloenda
18:45 Cafè i networking