Esteu aquí

Lessons Learned: Comunica...què? Estratègies de comunicació per fer créixer la teva empresa

banner Lessons Learned
Data d'inici de l'activitat:  04.10.2016 - 16:00
Data de fi de l'activitat:  04.10.2016 - 19:30

Organitza: 

Biocat i CataloniaBio

Col·labora: 

Parc Científic de Barcelona (PCB), ACCIÓ

Lloc: 

Parc Científic de Barcelona (PCB) • Sala Polivalent • Edifici Clústers • Baldiri Reixac, 4-8 • Barcelona

Estructurar una política de comunicació eficaç és clau per guanyar visibilitat en el mercat. Quines passes ha de donar una start up que s’obre camí en el sector biotecnològic per assolir l’èxit en aquest àmbit? Com s’estableix un marc de comunicació adequat amb els mitjans de comunicació sense oblidar les especificitats regulatòries d’aquest sector? Quin paper juguen les xarxes socials i com podem recolzar-nos en les noves tecnologies per maximitzar la nostra estratègia de comunicació? Debatrem sobre aquests punts i altres qüestions vinculades a la comunicació amb experts tant d’empreses biotecnològiques com de grans multinacionals farmacèutiques


Les jornades Lessons Learned: Compartint experiències per a impulsar la competitivitat són un fòrum de coneixement i networking adreçat als professionals d’empreses de l’àmbit de les ciències de la vida. Tenen per objectiu compartir experiències i reflexions en diferents àrees estratègiques de coneixement i capacitats necessàries per reforçar la competitivitat de les empreses biotecnològiques.


 

Registre

Programa:

 

16.00    Benvinguda i presentació                   

    Jordi Fàbrega – Director de Desenvolupament de Negoci, Biocat

    Melqui Calzado – Secretari General, CataloniaBio

Moderació

Claus per una comunicació efectiva de la teva empresa

    Cristina Fontgivell – Assistant Director, Departament. Brand, Marketing, Communications, EY

 

16:20   Identitat corporativa en Medical Device. Aposta pel disseny gràfic i de producte.  

 Guillem Mitjà –Director d’operacions, Neuroelectrics

16:35   La comunicació vista i “patida” per un emprenedor

    Joan Bertran – CEO, Cebiotex

16:50    Relació amb Mitjans de comunicació

    Enric Rello – CFO, COO, Oryzon

17:05    Comunicació des d’una multinacional

    Alex Pérez– Director Comunicació, Sanofi

17:20    Com comunicar salut en temps digitals

    Mònica Moro – Responsable de comunicació, ebusiness i RSC, Menarini

17:35    Debat i torn de preguntes 

18:30    Conclusions i cloenda

18:45    Cafè i networking

 

PDF iconPrograma

PDF iconCV ponents

 

Amb el suport de:

accio

AddToAny buttons: 
dl dt dc dj dv ds dg
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31