Esteu aquí

Lessons Learned: Market Access and Reimbursement

Lessons LEarned
Data d'inici de l'activitat:  29.11.2016 - 16:00
Data de fi de l'activitat:  29.11.2016 - 19:30

Organitza: 

Biocat i CataloniaBio

Col·labora: 

Parc Científic de Barcelona (PCB), ACCIÓ

Lloc: 

Parc Científic de Barcelona (PCB) • Sala Polivalent • Edifici Clústers • Baldiri Reixac, 4-8 • Barcelona

L'accès al mercat és un viatge llarg i complex que les companyies que desenvolupen un producte han de recòrrer per tal d'arribar al mercat. Aquest camí l'hauran de fer sota dues condicions: que els pacients es puguin beneficiar el més ràpid possible del producte; i que el producte aconsegueixi financiació i un preu objectiu.

Durant aquest viatge de l'accès al mercat les companyies biofarmacèutiques i de productes sanitaris s'enfronten a multitut de preguntes: Quina és la càrrega de la malaltia en la meva indicació? Puc diferenciar el meu producte des del punt de vista clínic, humanístic i económic de l'Standard of care? Com i quan valorarà el benefici del meu producte el finançador? Quins requeriments tindré? Quin preu podré sol.licitar? Serà aquest preu òptim per retornar la inversió? Debatrem sobre aquestes preguntes i moltes més amb experts en preu i accès al mercat.


Les jornades Lessons Learned: Compartint experiències per a impulsar la competitivitat són un fòrum de coneixement i networking adreçat als professionals d’empreses de l’àmbit de les ciències de la vida. Tenen per objectiu compartir experiències i reflexions en diferents àrees estratègiques de coneixement i capacitats necessàries per reforçar la competitivitat de les empreses biotecnològiques.


 

Registre

 

Idioma:

Les xerrades seràn en castellà o català d'acord amb el títol de la sesió. 

 

Programa:

16.00h  Benvinguda i presentació                    

Silvia Ramírez – Project Manager Business Development, Biocat

Melqui Calzado – Secretari General, CataloniaBio

Moderació

Early market access, Pepi Hurtado, PhD – Sòcia, Insights in Life Sciences (ilS) 

16:20h  Model d’accés als medicaments en el sistema públic de Catalunya

Antoni Gilabert – Gerent de Farmàcia i del Medicament, Servei Català de la Salut

16:35h  Més enllà de l'avaluació de tecnologies sanitàries

Carme Pinyol – Directora general, INNOVA-strategic consulting

16:50h  Com afrontar el HTA des d’una petita empresa?

Oriol Solà-Morales – Director general, HITT

17:05h  Los pros y contras de implementar una estrategia de Market Access en una filial

Òscar Pérez– Regional Access & Business Director, Celgene

17:20h  Los retos de diseñar una estrategia de MA desde una empresa nacional

Laura E. Ayzin – Directora de Relacions Institucionals y Market Access, Ferrer

17:35h  Debat i torn de preguntes  

18:30h  Conclusions i cloenda

18:45h  Cafè i networking 

 

PDF iconDescarga el programa

PDF icon Descarrega el CV dels ponents

 

Amb el suport de:

accio

 

AddToAny buttons: 
dl dt dc dj dv ds dg
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31