Esteu aquí

Missió empresarial al Canadà: Toronto Health Innovation Week

Data d'inici de l'activitat:  09.04.2018
Data de fi de l'activitat:  13.04.2018

Organitza: 

Biocat, ACCIÓ, Consolat de Canadà a Barcelona, TOHealth! Global Affairs Canada, el Govern de Canada

Lloc: 

Toronto (Canadà)

Toronto acull la concentració geogràfica més gran d’actius de ciències de la salut al Canadà, amb fortes connexions amb altres centres mundials de coneixement i mercat en ciències de la salut, així com el MaRS Discovery District, un dels hubs més innovadors del Canadà. Una sèrie de característiques que han ajudat a crear un pròsper ecosistema per la regió amb un gran potencial de creixement i inversió que el situaria entre els més importants del món. 

El sistema de salut del país és similar al català i europeu, ja que també promou l'entrada de noves tecnologies. Canadà constitueix una excel·lent porta d’entrada al mercat dels Estats Units, gaudeix d’una excel·lent oferta tecnològica i compta amb disponibilitat d’inversió. 

Missió empresarial al Canadà

Biocat i ACCIÓ organitzen una missió empresarial al Canadà (Toronto) en el marc de la Toronto Health Innovation Week

La missió constarà de tres programes paral·lels focalitzats en ajudar a les companyies i entitats de la BioRegió de Catalunya a aconseguir:

  • Oportunitats de finançament

  • Cooperació i comercialització de serveis innovadors en ciències de la salut 

  • Distribució de tecnologies mèdiques i/o productes i serveis en biotecnologia de la salut

La missió va dirigida a empreses catalanes del sector biotec que comptin amb projectes o interessos de partnering i que tinguin voluntat de conèixer el sector de ciències de la salut del Canadà amb la finalitat d'establir col·laboracions amb empreses del país. En concret serien projectes en matèria d'R+D+i, transferència de tecnologia, codesenvolupament de nous productes o tecnologia, llicències a Catalunya de productes canadencs, joint-ventures, entre d'altres.

Durant la Toronto Health Innovation Week s’organitzaran 26 esdeveniments diferents, entre els quals destaca la RESI Conference, un fòrum d’Innovació per captar inversors que s’organitza en diferents ciutats de manera itinerant. 

Sessió informativa 

Biocat i ACCIÓ organitzen el seminari 'Oportunitats de negoci del sector Biotech al Canadà' que donarà a conèixer les oportunitats que presenta el mercat del Canadà en el sector de la biotecnologia. L'acte, lliure i gratuït, se celebrarà a les oficines d'ACCIÓ el 21 de novembre de 2017. 

Més informació:

 

Empreses i entitats de la BioRegió de Catalunya a Canadà:

Actualment, 8 empreses i entitat dels sector que han confirmat al seva participació a la fira:


Subscriu-te al llistat de distribució de comunicacions electròniques de Biocat (marcar opció “Congressos i fires” i "Internacionalització") per estar al dia de tots els avantatges de formar part de la BioRegió. 

AddToAny buttons: 
dl dt dc dj dv ds dg
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30