La BIO International Convention 2012, celebrada a Boston, va ser una de les més important per a la delegació catalana, que acompanyada pel president de la Generalitat de Catalunya, va reunir més de 72 empreses i entitats i va representar el 60% de la delegació espanyola. La convenció va reunir més de 16.500 delegats de 65 països, 10 delegacions internacionals, 2.000 expositors i s'hi van dur a terme 25.291 reunions de partnering.
Connect, partner and innovate va ser el lema de la BIO International Convention que l’any 2012 va celebrar la seva vintena edició a Boston (Massachusetts, EUA) del 18 al 21 de juny de 2012. Aquesta BIO va reunir més de 16.500 delegats de 65 països, 2.000 expositors, 2.900 companyies i 25.291 reunions de partnering. Biocat, com en les anteriors cinc edicions, va coordinar la participació de la delegació catalana formada per 50 empreses i 22 entitats del sector biotecnològic i biomèdic.
El pavelló de l’Estat espanyol, dins del qual Catalunya representava més del 60%, va ser el pavelló internacional més important per davant de països com el Brasil, la Xina, l'Índia i Rússia. Va estar situat en un punt estratègic just davant de l’Estat amfitrió de Massachusetts i va ocupar una superficie de 600 metres quadrats. Estava format per 54 estands d’empreses, dels quals la BioRegió de Catalunya en va tenir 32; Andalucía BioRegión, 8; BioBasque, 7, i la resta de l'Estat, 7 més.
Biocat va tenir un espai diferenciat a la zona central del pavelló (booth 437) acollint 18 empreses més i 22 entitats de recerca i de suport al sector. La delegació catalana va comptar amb un suport institucional sense precedents a través de la presència a la convenció del president de la Generalitat, Artur Mas; el conseller d’Economia i Coneixement, Andreu Mas Colell; el conseller de Salut, Boi Ruiz; entre d’altres representants del govern.
Amb stand
- Althia |
|
- Aromics |
|
- Archivel |
|
- GP-Pharm |
|
Sense stand
- Gri-Cell |
|
- Lacer |
|
- Biokit |
|
- Esteve |
Institucions
- ACC1Ó |
|
- Biocat |
|
- Centre de Regulació Genòmica (CRG) |
|
- Centre Nacional de Microelectrònica (CSIC) |
- Secot |