Convocats els Premis Fundació Lilly d’Investigació Biomèdica Preclínica i Clínica 2015
<p>El termini de presentació de les propostes finalitza el 15 de febrer de 2015</p>

Amb l’objectiu d’oferir un reconeixement extraordinari a la tasca investigadora, la Fundació Lilly convoca els Premis d’Investigació Biomèdica Preclínica i Clínica 2015.
Els premis estan destinats a investigadors que hagin contribuït de manera significativa al desenvolupament de la biomedicina i les ciències de la salut a Espanya, i que mantinguin una activitat investigadora de reconegut nivell científic. Hi poden participar aquells investigadors que desenvolupin la seva activitat en centres sanitaris o centres de recerca a Espanya, ja siguin públics o privats.
Existeixen dues modalitats de participació, la preclínica i la clínica. La preclínica és per a investigadors que desenvolupin una tasca d’investigació bàsica orientada a l’obtenció de coneixement amb aplicació clínica, a qualsevol nivell metodològic. En canvi, la modalitat clínica va adreçada a investigadors que desenvolupin la seva recerca sobre humans, també a qualsevol nivell metodològic. En ambdós casos el premi, dotat de 40.000 euros, es concedirà nominal i exclusivament a una sola persona.
Els candidats als premis han de ser proposats per persones o institucions de l’àmbit científic Biomèdic o de les Ciències de la Salut. Per tal de formalitzar les propostes, els participants hauran de dirigir una carta al Director de la Fundació Lilly i s’haurà d’incloure la documentació requerida.
Els participants hauran d’enviar la proposta juntament amb els documents necessaris via correu electrònic abans del 15 de febrer de 2015. Un cop el jurat hagi valorat totes les candidatures, es durà a terme l’entrega de premis, que es realitzarà en un acte acadèmic solemne organitzat per la Fundació Lilly.
Consulta les bases de la convocatòria.