Vés al contingut

Amb l’objectiu de fomentar la recerca científica i educativa en les àrees d’Alimentació, Nutrició i Salut, l’Institut Danone convoca els Premis i Ajudes a la Recerca.

La convocatòria inclou tres modalitats de premis: les Ajudes Institut Danone per a la realització de Projectes d’investigació científica, el Premi a la Trajectòria Científica Dr. Carles Martí Henneberg i el Premi a la Divulgació Científica.

En el primer cas – Ajudes a la realització de Projectes d’Investigació científica –, l’Institut concedeix dues ajudes de dos anys de duració i dotades amb 40.000 euros cadascuna. El 75% de l’ajuda, però, s’haurà de destinar a la contractació de personal investigador en formació. L’objectiu d’aquestes ajudes és promoure la tasca científica desenvolupada en Alimentació, Nutrició i Salut en els seus aspectes bàsic, clínic i aplicat.

El Premi a la Trajectòria científica Dr. Carles Martí Henneberg, pretén premiar la tasca d’un investigador o científic de nacionalitat espanyola que resideixi a Espanya i que hagi desenvolupat la seva activitat al país en qualsevol de les tres àrees. Les candidatures poden ser presentades per persones o entitats de reconegut prestigi o per iniciativa personal, i el premi està dotat de 20.000 euros.

Per últim, per al Premi a la Divulgació Científica, es poden presentar tots els treballs apareguts a Espanya durant el 2014 en qualsevol mitjà de comunicació d’àmbit nacional, regional o local. Es valoraran especialment els treballs relacionats amb el benefici per a la salut del iogurt i altres llets fermentades. El premi per la tasca de divulgació científica en Alimentació, Nutrició i Salut  consisteix en una dotació de 3.000 euros.

El termini de presentació de sol·licituds per a qualsevol de les tres modalitats finalitza el 31 de maig de 2015.

Subscriu-te a les nostres newsletters

Totes les novetats de Biocat i del sector de les ciències de la vida i la salut a la teva safata d'entrada.