Graduada en Periodisme per la Universitat Pompeu Fabra (2016), s’ha especialitzat en el camp de la comunicació corporativa, centrant-se en la definició, gestió i supervisió de plans d'acció relacionats amb la promoció i la imatge corporativa. D’entre els seus àmbits d’expertesa, destaquen l'organització d'esdeveniments i la gestió d'acords de col·laboració, funcions que actualment exerceix a Biocat per potenciar la visibilitat de la BioRegió de Catalunya a escala local, nacional i internacional.
Els vuit anys d'experiència professional es recolzen d’una sòlida formació en l'àmbit de la comunicació corporativa, especialment en la comunicació i el màrqueting digital: Màster en Direcció de Comunicació (UPF, 2018), Màster en Comunicació Corporativa i Mitjans Digitals (Universitat de Tilburg, 2021) i Curs d’Especialització en Màrqueting Digital (ESIC, 2022).
En el seu temps lliure gaudeix llegint, escoltant podcasts i mantenint-se actualitzada en aquest àmbit tan dinàmic com és el de la comunicació, sempre amb la premissa de “Com podria afegir més valor?”