Vés al contingut

Design Health Barcelona (d·HEALTH Barcelona) és un programa de 8 mesos adreçat a titulats, investigadors i professionals que volen aprendre sobre emprenedoria i innovació en l’àmbit de la salut. El programa, inspirat en la metodologia Biodesign de la Universitat d'Stanford, proporciona als participants les eines per desenvolupar una idea de negoci basada en una necessitat mèdica real i no coberta, identificada en una àrea clínica dels principals hospitals de Catalunya. 

Perfils dels participants

Titulats i doctorands en Ciències de la Salut i de la Vida, disseny, enginyeria i negoci.

 

Treball en equip

Com aprendràs?

Els estudiants s’incorporen a equips multidisciplinaris de 3 o 4 persones amb perfils diversos (Ciències de la Vida, enginyeria, negoci, disseny) i reben formació per a:

Identificar necessitats no cobertes

a través d’una immresió clínica en els principals hospitals de Catalunya

Filtrar

les necessitats identificades i seleccionar-ne una per desenvolupar una solució

Dissenyar i prototipar

una solució viable que satisfaci les necessitats dels pacients

Definir

un model de negoci segons el mercat

Presentar

el projecte a inversors i professionals de l’ecosistema

Més informació sobre el programa
Programa de 8 mesos

Què obtindràs?

Una visió completa del procés d’innovació

Endinsa’t en un cicle complet d’innovació i emprenedoria en la indústria de la salut i les ciències de la vida, des de la idea fins al mercat.

Des de les tendències del sector fins a experiències reals d’emprenedors i claus per al desenvolupament de productes i accés al mercat.

 

Veure el programa sencer

Una necessitat clínica no coberta validada

Valida necessitats clíniques reals i no cobertes durant 2 setmanes d’immersió clínica als principals hospitals de Barcelona i Girona.

Observa i interactua amb metges, infermers i pacients per descobrir les seves necessitats no cobertes o insuficientment cobertes.

Dissenya solucions innovadores

Un projecte amb un primer concepte de solució i un model de negoci

Dissenya una solució per millorar l’atenció als pacients, desenvolupa un primer prototip i un model de negoci segons el mercat.

Solucions per a problemes com el restrenyiment crònic, infeccions sanguínies, necessitats especials de nutrició o debilitat diafragmàtica, entre altres, s’han desenvolupat en el marc de d·HEALTH Barcelona.

Millora l’atenció als pacients

Acadèmics i professionals de primer nivell

Aprèn amb acadèmics d’alt nivell de les millors institucions internacionals i professionals experimentats en innovació en salut.

Experts de la indústria farmacèutica, biotecnològica i medtec, així com de l’acadèmia, inversors i coaches.

Coneix el nostre professorat

Connexió amb l’ecosistema

Impulsa la teva carrera adquirint les habilitats que necessiten els innovadors i emprenedors en l’àmbit de la salut.

Aprèn a presentar el teu producte o negoci i coneix les persones clau en les activitats de networking de Biocat.

Fes contactes i coneix gent nova de l’ecosistema

Programa sencer

Resultats del programa després de 9 anys

0

hospitals de primer nivell de l’àrea de Barcelona i 14 àrees clíniques

+0

necessitats clíniques no cobertes identificades

0

fellows i més de 200 persones formades

Les veus de d·HEALTH Barcelona

La veu dels nostres alumni: la immersió clínica

M. Àngels Moral Pijaume
M. Àngels Moral Pijaume
Alumni d·HEALTH Barcelona
Immersió clínica a l’Hospital Parc Taulí

La immersió clínica, des del rol d'observador, ens ha permès tenir una visió holística del dia a dia de l’hospital.

raquel coronado
Raquel Coronado
Alumni d·HEALTH Barcelona
Immersió clínica a l’Hospital Vall d’Hebron

Gràcies a la immersió, hem pogut conviure amb professionals de diferents àrees, amb pacients i els seus familiars, i desenvolupar una major capacitat d’empatia amb la seva situació i les seves necessitats.

Eduard Guerrero
Eduard Guerrero
Alumni d·HEALTH Barcelona
COO a Loop Dx

Una de les lliçons que m’enduc de la immersió hospitalària és la interprofessionalitat que hi ha. Aquesta experiència ha trencat alguns dels estereotips que tenia.

  • M. Àngels Moral Pijaume
  • Raquel Coronado
  • Eduard Guerrero

Partners

Organitzat per:

Amb el suport de:

En col·laboració amb:

Col·laborador tecnològic:

Download Brochure

* Required field
Biocat, the BioRegion of Catalonia Foundation, as data controller, will process your data in order to respond to your request. You can access, rectify and delete your data, as well as exercise other rights by consulting the additional and detailed information on data protection in our Privacy Policy.
Subscriu-te a les nostres newsletters

Totes les novetats de Biocat i del sector de les ciències de la vida i la salut a la teva safata d'entrada.